פתרונות לחימום הבית באמצעות טכנולוגיות חדשות

מים חמים

החורף כבר כאן ואיתו הקור החודר לעצמות שמעורר בנו רצון למקלחת חמה וחימום הבית. כשבחוץ אפור וגשום, אין דבר נחמד יותר מאשר להתכרבל לנו בבית החם, אבל בשביל זה צריך שהוא אכן יהיה חם. כדי לעזור לכם לעבור את החורף, אספנו עבורכם מספר פתרונות חימום נהדרים מבית חם חכם – פתרונות חימום מתקדמים שיעלו את הטמפרטורה בבית שלכם לטמפרטורה שפויה ונעימה.

פתרונות לחימום הבית וחורף נעים יותר

מחמם מים בגז

זה מתסכל מאוד להיכנס למקלחת בחורף לאחר שהדלקתם את הדוד, לפתוח את הברז, לחכות למים חמים והם פשוט לא מגיעים. אז עם כל הכבוד לדוד שמש ולדוד חשמלי שליוו אותנו במשך שנים, ישנם פתרונות נוספים לחימום מים, ואחד מהם הוא מחמם מים מהיר בגז. מדובר למעשה בטכנולוגיה שמזהה באופן מיידי כאשר פותחים את המים בכל ברז בבית באמצעות חיישן, והחיישן מפעיל מצת חשמלי שמפעיל שני מבערים המחממים את המים הזורמים בצנרת. הצנרת עשויה מנחושת, ומחממת את המים באופן אפקטיבי במיוחד. כך יש לכם מים חמים זמינים למשך 24 שעות ביממה וזאת מבלי להמתין לדוד שיחמם את המים.

מחמם מים חשמלי

פתרון נוסף לחימום המים הוא מחמם מים חשמלי שבאופן דומה מספק מים חמים לבית, באופן מיידי וללא הגבלה. מחמם מים חשמלי מכיל דוד זעיר שבתוכו ישנו גוף חימום חשמלי וכן חיישן שמזהה זרימת מים. כאשר נפתח אחד הברזים בבית, הגוף החשמלי מופעל על ידי החיישן ומתחיל לחמם את המים. המים עוברים דרך הדוד הזעיר, שבשל גודלו (או ליתר דיוק, קוטנו) מחמם את המים במהירות רבה. כמו כן, הדוד מצויד בתרמוסטט וכך ניתן למנוע מצב של התחממות יתר.

חימום תת רצפתי

יש פתרונות לחימום הבית מאוד נחמדים כמו מזגן, אבל פינוק אמיתי זה חימום רצפתי. דמיינו לעצמכם שאתם קמים בבוקר, יוצאים מהמיטה ובמקום שהרצפה תהיה קפואה כפי שקורה בחורפים פה, היא חמימה ונעימה. ולא רק הרצפה חמה – החום מתפשט כלפי מעלה, ומחמם את כל הבית. לחימום תת רצפתי ישנם יתרונות רבים בהשוואה לאלטרנטיבות החימום: העלות נמוכה בהשוואה לחלופות ויכולה להגיע למחצית מהן, החימום לא מייבש את החללים בבית וגורם לכאב ראש בניגוד למזגן, מערכת החימום נסתרת מהעין ולא פוגעת באסתטיקה של הבית, אין צורך בתחזוקה יוצאת דופן וכן מדובר בפתרון סביבתי שחוסך באנרגיה.

מתג חכם לדוד

רוצים להישאר עם הדוד, אבל להשתמש בו באופן חכם יותר? אין בעיה – עם מתג חכם לדוד תוכלו לשלוט בהפעלת וכיבוי הדוד מכל מקום ובכל זמן, וזאת באמצעות חיבור המערכת לאפליקציה ייעודית. מתג חכם מאפשר לכבות ולהפעיל באופן ידני או עם טיימר, למדוד את צריכת הזרם בכל רגע נתון ולתכנן את הלו"ז בצורה נוחה.

חימום בריכות

פתרון החימום שישמור על הכושר הגופני שלכם גם בתקופת החורף – כי למה בעצם שנפסיק לשחות רק כי קר? אם כבר התקנתם בריכה בבית שלכם, כדאי גם לדאוג שאפשר יהיה להשתמש בה בחורף. חימום בריכה נעשה באמצעות התקנת מחמם מים מתחת לבריכה, המתאים את טמפרטורת המים בהתאם לטמפרטורה שאתם מעוניינים בה. קיימות מספר אפשרויות לחימום בריכה: מערכות חימום חשמליות, משאבות חום ועוד.

על חימום הבית חושבים כבר בבנייה

בונים את בית חלומותיכם או משפצים את הבית? יש הרבה דברים חשובים המבוצעים בשיפוצים, אבל חשוב מאוד לזכור את עונת החורף ולהבטיח שיהיה לכם נעים בבית. פתרונות חימום רבים תלויים בתשתית שבונים כאשר משפצים את הבית, ולכן יש לקחת זאת בחשבון. כשיהיה לכם נעים בבית החם, תבינו כמה זה רעיון טוב לשלב בשיפוץ טכנולוגיות שמחממות את הבית.

פתרונות לחימום הבית מבית חםחכם

חםחכם – פתרונות חימום מתקדמים מספקים מגוון פתרונות לחימום הבית ומחממים אתכם בחורף, החל מחימום רצפתי שידאג שתמיד יהיה לכם נעים בבית עד חימום המים במקלחת וחימום הבריכה. אנחנו כאן כדי לספק לכם חורף חם יותר במחיר זול יותר – צרו איתנו קשר ונחזור אליכם עם הצעת מחיר.

תוכן עניינים
ליצירת קשר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

או התקשרו לטלפון 054-6899144

שעות פעילות א' עד ה' 9:00-17:00

דילוג לתוכן