פאנלים סולאריים לבית: היתרונות בהשקעה באנרגיה סולארית בבית

האיש הסולארי

פאנלים סולאריים הם דרך מצוינת לחסוך כסף ולעזור לאיכות הסביבה. פאנלים סולאריים לבית יכולים להיות השקעה מצוינת לעתידכם.
אנרגיה סולארית היא אחת הצורות הפופולריות ביותר של אנרגיה מתחדשת בעולם של היום. במדינות רבות הוא הפך למקור העיקרי לייצור חשמל. היתרונות של השקעה באנרגיה סולארית בבית הם רבים וכוללים:

  • חוסך כסף בחשבונות החשמל
  • עוזר להגן על הסביבה
  • מפחית פליטת פחמן
  • מספק אנרגיה נקייה וידידותי לסביבה
  • מעלה את ערך הנכס

פאנלים סולאריים הפכו להשקעה פופולרית מאוד עבור בעלי בתים. אנרגיה סולארית היא משאב מתחדש שניתן להפיק ולהשתמש בו ללא כל השפעות מזיקות לסביבה.
פאנלים סולאריים הופכים לזולים יותר ויותר, מה שאומר שכל אחד יכול להשקיע באנרגיה סולארית בבית.
עלות התקנת פאנל סולארי היא ההשקעה המשמעותית היחידה שתצטרכו לבצע בקניית פאנלים סולאריים לביתכם.

מהם פאנלים סולאריים?

פאנלים סולאריים לבית הם המכשירים הממירים את אור השמש לחשמל. הם דרך מצוינת להפוך את הבית שלך ליותר ידידותי לסביבה ולחסוך כסף בחשבונות החשמל.
ניתן להתקין פאנלים סולאריים לבית בדרכים שונות, אך הדרך הפופולרית ביותר היא להרכיב אותם על הגג שלכם.
לפאנלים יש תאים פוטו-וולטאיים הממירים את אור השמש לחשמל, אשר מאוחסן לאחר מכן בסוללה או מוזן ישירות לרשת חברת החשמל.

פאנלים סולאריים הם דרך להמיר אור שמש לחשמל. הם הופכים פופולריים יותר כחלופה לרשת החשמל. ניתן להתקין פאנלים סולאריים על גג הבית שלכם, או על מבנים מסחריים גדולים.
פאנלים סולאריים לבית מגיעים בשני סוגים עיקריים: פאנלים פוטו-וולטאיים (PV) ופאנלים סולאריים תרמיים. פאנלים סולאריים פוטו-וולטאיים ממירים את אור השמש ישירות לחשמל, בעוד שפאנלים סולאריים תרמיים משתמשים בחום השמש כדי לייצר חשמל.

פאנלים סולאריים לבית

פאנלים סולאריים לבית – בחירת מערכת לצרכים שלך

פאנלים סולאריים לבית הם דרך מצוינת לייצר אנרגיה מתחדשת נקייה, יעילה וחסכונית.

ישנם שני סוגים של מערכות פאנלים סולאריים: אקטיביות ופסיביות. מערכות אקטיביות משתמשות בממיר מתח כדי להמיר מתח DC מהפאנלים הסולאריים למתח AC שניתן להשתמש בו בביתך. מערכות פסיביות אינן משתמשות במהפך; במקום זאת, הם ממירים כוח DC ישירות למתח AC שניתן להשתמש בו בבית שלך.

מערכות אקטיביות יקרות יותר ממערכות פסיביות, אך הן גם מספקות יתרונות גדולים יותר כמו יעילות טובה יותר וחשמל באיכות גבוהה יותר. למערכות פסיביות עשויה להיות עלות נמוכה יותר מראש, אך עלות פעילות נמוכה יותר לטווח ארוך

ישנם שני סוגים של מערכות פאנלים סולאריים לבתים – ברשת ומחוץ לרשת. מערכות רשת מחוברות לרשת החשמל וניתן לשלוט בהן על ידי חברת החשמל שלך, בעוד שמערכות מחוץ לרשת אינן מחוברות לרשת ואינן יכולות להיות נשלטות על ידי חברת החשמל שלך.

מערכות ברשת יכולות לספק יתרונות כגון חיסכון בעלויות, אמינות ונוחות. עם זאת למערכות מחוץ לרשת יש סט יתרונות משלהן כגון עלויות התקנה נמוכות יותר, תהליך התקנה קל, אין צורך בגנרטור גיבוי או מערכת סוללות.

ההחלטה איזה סוג של מערכת פאנלים סולאריים מתאים לכם תלויה במידה רבה בצרכים שלכם. אם אתה רוצה לחסוך כסף על חשבונות החשמל שלך אז פאנלים סולאריים ברשת הם בחירה מצוינת.

עלויות התקנת פאנלים סולאריים – מה כדאי לדעת לפני קנייה או התקנה של סט פאנלים מוגנים לעתיד

פאנלים סולאריים הופכים להיות דרך פופולרית יותר ויותר לייצר חשמל נקי לבתים. עם זאת, לפני שתחליט להתקין או לקנות פאנלים סולאריים לבית שלך, יש כמה דברים שכדאי לדעת עליהם.

העלות של פאנלים סולאריים להתקנה בבית יכולה להשתנות בהתאם לסוג הפאנלים הסולאריים שתבחרו, גודל הגג שלכם וכמה חשמל אתם משתמשים. עלות התקנת מערכת פאנלים סולאריים בסיסית מתחילה בסדר גודל של כ-50 אלף ש"ח לגודל גג ממוצע בבית פרטי בישראל. לדוגמה, אם יש לך מערכת של 4 קילוואט בבית אז סביר להניח שחשבון החשמל החודשי שלך יקוצץ בחצי.

עלות התחזוקה והתיקון של פאנלים סולאריים משתנה גם בהתאם לסוג המערכת המותקנת והמקום בו היא מותקנת. מדובר על החזר השקעה תוך 8 עד 10 שנים ולאחר מכן מתחילים להרוויח. אפשר להגדיר זאת כהשקעה בטוחה לתשואה של 8% לערך על ההשקעה הכוללת.

לסיכום

פאנלים סולאריים הם השקעה מצוינת ולא הוצאה מכיוון שהם יכולים לחסוך לך כסף בטווח הארוך. הם מייצרים אנרגיה נקייה ואינם מזהמים את הסביבה. הם גם מפחיתים את טביעת הרגל הפחמנית שלך ועוזרים לנו להילחם בשינויי האקלים.

צוות חםחכם – פתרונות חימום מתקדמים מאמין שיש לשלב פתרונות אנרגיה ירוקה ופתרונות אנרגיה מתקדמים כגון מחמם מים בגז או מחמם מים בחשמלי. אנחנו כאן כדי לספק לכם ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי – צרו איתנו קשר ונחזור אליכם עם הצעת מחיר.

תוכן עניינים
ליצירת קשר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

או התקשרו לטלפון 054-6899144

שעות פעילות א' עד ה' 9:00-17:00

דילוג לתוכן