איך עובד חימום מים בגז? כל מה שצריך לדעת

ילד במקלחת

זו סיטואציה מוכרת לכולנו: אנחנו חוזרים הביתה ביום חורפי קר וגשום, וכל מה שאנחנו רוצים זה לשטוף את עצמנו במקלחת חמה ונעימה אבל גם אחרי שאנחנו מדליקים את הדוד המים החמים פשוט לא מגיעים. בישראל, בה האקלים הוא חם רוב השנה לא תמיד יש את המוטיבציה למצוא לזה פתרון, אבל אין סיבה שלא נהנה ממים חמים במשך כל השנה. הפתרון לכך הוא גז – אז איך עובד חימום מים בגז?

איך עובד חימום מים בגז?

חימום מים בגז הוא למעשה שם למטרייה רחבה של פתרונות חימום באמצעות גז. בתוך זה ניתן למנות חימום מים באמצעות דוד אגירה הפועל באופן דומה לדוד חשמלי (רק מבוסס גז) וכן תנור הסקה המשלב טכנולוגיית חימום בגז וחשמל. אבל המהפכה האמיתית היא חימום מים מהיר ומיידי בגז. כך זה עובד:

כאשר אתם פותחים ברז מים בבית שלכם, בין אם מדובר בכיור במטבח, בחדר המקלחת, באמבטיה או בדוש, חיישן מיוחד מזהה את זרימת המים ומפעיל מצת חשמלי. המצת מפעיל שני מבערים המחממים את הצנרת. הצנרת עשויה מנחושת, שזוהי מתכת המוליכה חום באופן מעולה ויעיל במיוחד, ובנויה בצורה מסולסלת כך שהמים עוברים מסלול ארוך יותר עד שהם יוצאים מהברז וכך יש להם זמן רב יותר להתחמם.

יתרונות חימום מים מהיר בגז

אז ראינו איך עובד חימום מים בגז. לחימום מים בגז ישנם יתרונות רבים, אלו חלק מהם:

אספקת מים מיידית

אין ספק כי אחד החסרונות של דוד חשמלי הוא הצורך לחכות שמים יתחממו. כשאנחנו חוזרים הביתה ורוצים להתקלח, הצורך במקלחת הוא עכשיו ואנחנו לא רוצים לחכות רבע שעה או חצי שעה ולפעמים יותר עבור כמה דקות של מקלחת חמה. עם חימום מים מהיר בגז לא צריך לחכות, אלא נהנים באופן מייד ממים חמים.

אספקת מים בלתי מוגבלת

דוד חשמלי מספק כמות מסוימת של מים חמים ברגע נתון, ואיך לומר – זה לא תמיד מספיק. כמה פעמים קרה לכם שמי שנכנס לפניכם למקלחת גמר את כל המים החמים? בנינו, זה לא מאוד קשה לא להשאיר מים חמים לבא בתור בחורף בקר. עם חימום מים מהיר בגז אין בעיה של הגבלת מים, שכן המים מחוממים בזמן אמת לפני שהם זורמים מהברז, מה שמאפשר להנות ממים חמים ללא הגבלה.

הקלה על מערכת החשמל

עומס על מערכת החשמל זו בעיה ידועה, בעיקר כשמדובר בחורף בו מופעלים מגוון אמצעי חימום ושאר מכשירי חשמל. כשהדוד החשמלי מצטרף לחגיגה הזו נוצר לעיתים קרובות עומס חשמלי שיכול להביא גם להפסקות חשמל, בעיקר כשמדובר בבתים ישנים. מחמם מים מהיר בגז מנטרל את הבעיה הזו – החימום נעשה בגז ולא בחשמל, ומתבצע רק כשפותחים את הגז.

עלות משתלמת

האם בדקתם לאחרונה כמה עולה דוד חשמל לשעה? עלות השימוש במחמם מהיר בגז משתלמת במיוחד, שכן בניגוד לדוד חשמלי שדולק למשך זמן ממושך ומחייב אתכם לשלם על כל הזמן הזה, עם מחמם מהיר בגז אתם משלמים רק כאשר הברז פתוח והמים זורמים.

לשטוף ידיים במים חמים

אחד הקשיים בחורף זה הצורך לשטוף ידיים כשקר לנו במיוחד, והמים הקרים בברז לא ממש עוזרים. מטבע הדברים לא נדליק דוד בכל פעם שנרצה לשטוף ידיים, ולכן גם במקרה זה מחמם מים בגז פועל לטובתנו ומאפשר לשטוף ידיים במים חמימים בכל זמן שנרצה.

בשורה בתחתונה – חימום מים נעים ונוח

בחורף הזה כבר לא מתפשרים על מקלחת פושרת – עוברים לחימום מהיר בגז ונהנים ממים חמים במשך כל שעות היממה וללא הגבלה.

תוכן עניינים
ליצירת קשר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

או התקשרו לטלפון 054-6899-144

דילוג לתוכן